Ønsker standardisering

PLUSSKUNDER På «Plusskundedagen» i slutten av oktober møttes nettselskaper, solcelleleverandører og kunder for å dele erfaringer med plusskundeordningen. De fleste aktørene var skjønt enige om at bedre kommunikasjon mellom nett og sol er det som trengs for å fjerne ordningens voksesmerter.

Plusskundedag: Trine Kopstad Berentsen (t.v) i Solenergiklyngen, Ragnhild Bjelland-Hanley i Norsk Solenergiforening og Solgun Furnes i Energi Norge står bak initiativet for å bedre dialogen mellom solbransjen og netteierne.
Plusskundedag: Trine Kopstad Berentsen (t.v) i Solenergiklyngen, Ragnhild Bjelland-Hanley i Norsk Solenergiforening og Solgun Furnes i Energi Norge står bak initiativet for å bedre dialogen mellom solbransjen og netteierne.Foto: Mats W.Greger
Publisert 31. October 2018, kl. 11.37Oppdatert 9. November 2018, kl. 10.40