Skandaleproduktet til Los: Kundene sitter igjen med regningen

Los-kunder har fått strømregning på over 6 kr/kWh og føler seg lurt. Spørsmålet er om Los prøvde å lure kundene eller om de rett og slett ikke forsto hva de solgte.

Daglig leder, Margit Unander, og leder for salg og kundeopplevelse, Rolf Bjarne Eriksen, tar selvkritikk på dårlig opplysning om angrefrist, men forstår ikke kritikken mot selve produktet de har anbefalt kundene sine.
Daglig leder, Margit Unander, og leder for salg og kundeopplevelse, Rolf Bjarne Eriksen, tar selvkritikk på dårlig opplysning om angrefrist, men forstår ikke kritikken mot selve produktet de har anbefalt kundene sine.Foto: Los
Publisert 20. December 2022, kl. 04.01Oppdatert 20. December 2022, kl. 14.17
LOS ASMargit UnanderRolf Bjarne Eriksenfastprisstrømstøtte