Kundeservice gruet seg til å ta telefonen – her er strømsalg-gigantens grep for å fikse omdømmet

I fjor endte Fjordkraft på bunnen av Apelands omdømmemåling. Torsdag snakket sjefen om selskapets arbeid for å unngå gjentagelse.

Administrerende direktør i Fjordkraft, Magnar Øyhovden (t.v), holdt foredrag på årets omdømmedag om selskapets strategi for å styrke tilliten til befolkningen. Her står han sammen med konsernsjef Rolf Barmen i en tidligere anledning.
Administrerende direktør i Fjordkraft, Magnar Øyhovden (t.v), holdt foredrag på årets omdømmedag om selskapets strategi for å styrke tilliten til befolkningen. Her står han sammen med konsernsjef Rolf Barmen i en tidligere anledning.Foto: Frode Fjellstad, Fjordkraft
Publisert 21. March 2025, kl. 10.04Oppdatert 21. March 2025, kl. 10.22
Magnar ØyhovdenFjordkraft