Klaget inn Fjordkraft, men har ytterligere 25 selskap under lupen

Forbrukerrådet hevder Fjordkraft ikke varsler kundene om prisendringer på korrekt måte og klager selskapet inn til Forbrukertilsynet. I tillegg varsler Forbrukerrådet om at 25 andre selskap tilsynelatende gjør samme feil.

Forbrukerdirektør Inger Lise Blyverket har sendt klage på Fjordkraft til Forbrukertilsynet. Hun kjøper ikke strømleverandørens forklaring på at det er OK å opplyse kundene om at prisendringer gjøres på "Min Side"-
Forbrukerdirektør Inger Lise Blyverket har sendt klage på Fjordkraft til Forbrukertilsynet. Hun kjøper ikke strømleverandørens forklaring på at det er OK å opplyse kundene om at prisendringer gjøres på "Min Side"-Foto: Haakon Barstad
Publisert 9. December 2020, kl. 15.43Oppdatert 9. December 2020, kl. 15.59
ForbrukerrådetFjordkraft ASForbrukertilsynetstrømkunde